torsdag :)

Idag är det tordag och klockan är 09.54 när jag började skriva det här :) undra vad klockan är nä jag slutar skirva (a) ;)

Inatt ha rjag sovit ganska bra, föruom att jag vaknat och haft kramp i vänstra vaden "/ Hoppas inte att skiten kommer tillbaka nu bara  ! Det vill jag verkligen inte ! Det är så himla skönt att krampen är borta, men då ska den väl inte behöva komma tillbaka nu heller ! Men det gör den säkert, nu när jag gått i klackskor och gjort så att min hälsena ligger som den ska, och sen tar av mig skorna så  är den fö kort så att jag inte kan sätta ner foten "/

 

Idag ska jag vara hemma fram skolan , kan knappt gå. Fick ta cykeln upp till dagis och lämna Max förut :) Det är det som gör minst ont iaf, men ont gör det ändå "/ Ska ner och köra sen, vid halv tolv :) Hoppas det går , med tanke på att jag har lite tidspress på mig :P För er som vet när jag kör upp förstår ni vad jag menar med TIDSPRESS :P hahah . Hoppas bara att Kai ska tillbaka till Sörping så att jag slipper åka buss hem , fölr det är tråkigt "/ :P

Nu kom PETRA och ska hjälpa mig, hej och hå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0