Torsdag :)

Skola idag då "/ :P

Sitter här med min Emma med H :) ! Hon är en rikigt bra människa :)
Vissa har ju turen att slippa göra psykologiprovet idag då, och får göra en hemuppgift ist :) Skönt skjönt :


Imorgon kommer Linda (Fredriks kartläsare) och hälsar på :) Kul kul :) måste Handla innan det bara :) Men det ska nog gå ska ni se :) Mycket som skulle behövas göra inann honokommer, men det får jag väl ta under helgen senare.

Ska kanske vara barnvakt också åt bus Saga :) Det skiljer ju bara 2 månader mellan Max oxh Saga så det ska blir ävldigt roligt om hon får komma till oss ;) Eller om hon ska följa med till ullared med sin mamma och pappa Palma :)


I helgen ska det städas, handlas och köpa ny skjorta tyill mitt troll :) ÄVen ätas god god mat, och äta godis :)



På lördag ska ju älsk och Linda åka till Gamleby klockan 05.30 , väldigt spännande ;) Ska inte Saga vara hos oss så ska vi nog också åka neråt tror jag : Eller vi får se :) Det är ju en bit att åka, och med Max själv den biten blir nog segt ;)

Men jag får se vad som hhänder ;)

 

 

Nu ska jag busa vidare med Emma med H ! <3


Kommentarer
Postat av: Emmah med H

Angelica du är så söt :D <3

2009-09-17 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0