Tisdag, och jag är segare än segast !

Idag är det ju tisdag då "/ Jättekul inte :P

Mamma och jag bråkar ju (självklart) så att hon tog hem bilen igår , och bhara för det så hann jag inte med bussen som åkte kvart 8.20 till Vadstena . Josefin, Felicia och Fredrik hade ju deras projket där :) Vi skulle gått på Hospitalmuseet och fikat och mysit :) De hade bokat en guide till klockan 10.

Men något av det där roliga blev det inte , inte för mig inte !
HATAR detta !


Annars idag mår jag inte så speciellt bra, är så himla seg, och mår inte alls bra. Vet inte rikigt varför. Det kna vara för att jag inte sovit något i natt , och typ inte ätit något och sen ätit Ipren för min hälsena, som inte är bra än "/ ! BLÄÄ ! Tänke ringa imorgon och se vad de säger "/ Vet inte rikigt om jag vågar, eller det borde jga väl göra. Det värsta de kan säga ät att jag får gå emd det här, eller att jag MÅSTE operera, och då kommer det få vänta ett bra tag innan jag tänker göra det. Då gör jag det när mina bebisar är ute :) jag ska ju ha två till, och föhoppningsvis om ett år (a) ;) Jag menar. Jag har gått med det här i snart ett år, då kan jag lika gärna vänta 2 år till :S :P Typ iaf. Naerå, vi får väl se vad de säger först och främst :/


Har varit borta hos Petra en sväng och snackat skit, när jag nästan somnade kände jga att det var på tiden att gå hem (a) ;) Kanske inte så jätte socialt och ligga och sova i deras soffa ;) ?!


Ikväll ska inte älskling vara hemma, han ska ner till Västervik och kolla på Speedway "/ ?! Vad är det som är så himla kul med det ?!




Oj, nu tickar klockan, bäst att jag kirrar köttfärssåsen som vi ska äta ikväll så det bara ä prastan som ska göras sen när vi kommer hem och är hungriga ;)




Senare ikväll blir det BAAAD :) ! Yaaah :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0