Svar till anonym !

Du vet nog inte rikigt vad du pratar om . Jag har mått jättedåligt pga honom, och det vet han själv. Vi är inte tillsammans, oaovsett vad folk tror. Tror du att jag skulle tveka så mycket som jag gjort om han varit så himla nsäll alla gånger.. De ända som verkligen vet vad allt handlar om är vi själva. Han har aldrig varit elak mot Max, men dock varit jälva lat ! Det är två helt olika saker ! Jag vet inte vem du är, men det ä helt klart att jag känner dig ! Det märker jag ju direkt ! Om du kan ekänna vem du är, och vad ditt problem är så kan du ju ringa mig. Jag slår vad om att du har mitt nummer så det är bara aTt du slår en pling. Skyll inte på att du inte har sett det här, för det har du garanterat efter åtminstånde 3 dagar. Jag vill inte ha ett sms , en kommentar eller liknande. Ett telefon samtal är vad jag vill ha ! Annars kan du inte stå för vad du säger och tycker ! Så varsegid och ring mig snarast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0