Onsdag - mentorsdag

Det blir ingen mentorsdag för mig idag "/ Max mår inte alls bra, vet inte varför "/ Men det har varit så sen han sov hos Tobbe, vetinte om det har något med det att göra. Jag och Tobbe ska prata imorgon och se hur vi kan lösa det här . Jag tänker inte låta min son må dåligt bara för att han sovit hos sin pappa . Han kanske inte är psykiskt redo för att sova borta "/ Jag vet inte :S


Min älskling har sovit jättegott och bra i natt :) Skönt det :) Jag gick och la mig redan klockan 21 :) Skönt skönt :) Somnade ganska fort, mot vad jag brukar göra när Fredrik inte är hemma när jag somnar "/ Tycker det är jättejobbigt att somna utan honom :( BLÄÄ !


Det är tur att jag har min lill älskling inne i sitt rum :) Blir jag för rädd får jag väl gå in i hans rum och sova med honom :) VI får ju plats, och så vaknar jag när Fredrik kommer hem och låser upp dörren så då är det bara att gå och lägga sig våran säng :) !


Idag har dagen varit gansak hemsk , ärligt talat "/ ! När jag skulle lämna Max på dagis var han helt förstörd, så jag är hemma idag om det skulle bli något så att jag bara kan gå upp och hämta honom :( Det är så himla jobbigt och se att min älskling inte mår bra :/ Usch !


Jag vet ju att Max inte är sjuk så det är inte därför, och han är inte så här när han varit sjuk heller så det måste vara något som har hänt :( Det kan ju räcka med att han vaknar när han sovit hos Tobbe och vet inte vet var han är :(  Det är ju så svårt att säga vad som rör sig i de små huvuden :/ :( Imorgin och på fredag ska vi vara hemma iaf.  Eller iaf på fredag :) ! Då ska vi först åka och handla lite gran eftersom Linda (Fredriks kartläsare)kommer hit, eftersom de ska köra på lördag nere i Gamleby  :) Får se om vi åker ner, måste baa skaffa mig en bil innan, och det kanske blir svårt eftersom jag inte pratar med mamma "/ :P


Nu ska jag börha fixa lunch till mig (a) ;)


Skriver mera senare :)

Kommentarer
Postat av: towe

vad gulligt och snällt av dig!



är du och fredrik tillsammans igen? :) vad kul! :D

2009-09-16 @ 11:08:35
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0