Mitt privatliv !

Jag bara undra en sak ?! Finns det inget annat att prata om i den jälva hålan än mitt privatliv eller ?! Va i helvete har ni med mitt liv och göra?! Jag hoppas ni förstår vilka ni är själva och att ni tar åt er för håll käften om ni inte har något vettigt att säga !

Hur normalt är det att sitta och diskutera någon annans liv med någon helt annan än den det handlar om ! Får man inte vara tillsammans med vem man vill, får man inte leva som man vill eller ? Kan man inte ens släöppa en fis utanför dörren i den här jälva hålan utan att ALLA ska behöva veta det ?!

Och ni som ljugit ihop massa jälöva saker, jag vet vilka ni är ! HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE ! Det ni sagt stämmer inte ens hälften vad ni sagt till mig eller till Fredrik. Säg åtminstånde samma sak till oss båda ! Men jag har märkt att allt fler och fler inte kan hålla sig till sanningen ! Men räkna inte då heller att man kan säga nåot till er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0