Missuppfattning !

Det som skrevs har tydligen många reagerat på . Det var inte meningen att folk skulle ta det som de tydligen gjort.

Det jag menar är att det är absolut inte Tobbes fel för att Max är såhär. Det var tydligen vissa som trodde det. Eller Sofie trodde att det var så, kanske jag skulle säga. (Du har ju sagt att jag får skriva ditt namn när jga menar dig, så nu gör jag det ) Det var inte alls meingen att det skulle tolkas helt fel, men nu jag har åtminståne förklarat mig. Och är det någt mera ni undrar över så får ni väl fråga ?!

Ni behöver inte vara arga, för det har blivit en missuppfattning . Jag är absolut inte arg på varken Sofie eller Tobbe .Oavsett vad du tror Sofie?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0