Mentorsdag

Igår hade vi mentorsdag med alla OPklasser :)

FÖrst hade vi mingel ;) Det var väldigt trevligt :) Vi hadfe fått ett papper med rutor i rutorna stog det olika saker. T ex "fyller år i Augusti" och så skulle man gå runt och fråga om det var någon som fyllde år i Augusti , men eftersom jag jag redan visste att Felicia som nyss fyllt 18, att hon fyllde i Augusti så frågade jga inte ens någon ;) Det var ungefär så det gick till. FASt man hade massvis med rutor med olika saker som det stot saker i :) Men det va rikigt trevligt :)

 

Och Nattis var tillbaka :D

Sen på eftermissdagen så bakade vi tårtor och hade tårtt'vling, om jag säger så , så vann inte min grupps tårta. VI hade gjort en jättefin snögubbe uppe på mitten, Men johan sjäklvklart skulle förstöra den och göra en snopp och pungkulor "/ ! Men men :)

 

Jag tyckte dagen i stort var väldigt trevlig :)

 

Nu ska jga sätta mig coh äta lite frulle :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0