Måndag och upprop i skolan !

Upprop i skolan klockan 14 var där innan så jag hann och prata lite skit med Lotte som var och hälsade på :) Hon har blivt en liten tjockis nuv :) Så himla söt i sin bebismage :) Hihi . Nästa gång vi ses hoppas jag att du har en bebis med dig i vagnen ist för i magen :) ?!

För er som inte vet så är det så att Lotte är en klasskompis till mig, eller hon slutade nu i våras, eftersom hon ska ha barn nu i November . Hon har flyttat till Tranås, där hon kommer ifrån och flyttade ihop med pojkvännen :) De är så himla söta tillsammans :)

 

Innan jag knatade till skolan så satt jag hemma och pluggade körkort, åkte ner till Kai och skrev några tester där också ! Hoppas jag får tid över till det imorgon också så att jag kan göra det i morgon med, måste ju tydligen göra det där och inte ha ett ända fel typ ! Lycka till Angelica , lycka till "/ !

Nu ikväll har jag inte gjort mycket, vad har ni gjrot ?

Min trollunge har badat och myst :) Nu sitter han i soffan och kollar på slutet av filmen som han tittade på förut. Snart bär det av innåt sängen och sen är det nattinatti :) Det ska bli skönt att få honom i säng tidigt ikväll ! Visst det gick väldigt bra imorse fast han somnade sen igår och vanade tidigt imorse, men det är alltid skönt om man har sovit tillräckligt mycket ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0