Måndag och jag är jättearg !

Idag är det måndag och jag är jättearg ! Jag hatar måndagar ! det är den värsta dagen i veckan !
Vet egentligen itne varför, men se är så himla sega och jobbiga !

Idag fick vi soovmorgon för att jag hade bil idag :) skönt det. Det är pers att gå upp tidigt , halv sex är tidigt ! det är inte bara vad jag tycker, utan det är tidigt !?

Helgen har varit bra, har inte gjort så himla mycket, men ändå varit en lugn och skön helg :)
Lördags var vi nere och kollade på Medeltids grejen här nere, inte saå värst mycket att se, men det är inte alltid det hände något här i söpring såd et är väl bäst att passa på att vete nere och kolla när dt händer ngt ;) !?



Nu i veckan kommer det bli full fart , mycket att stå i ! usch tycker inte om att ha full rulle hela veckorna + helgerna ! Det räcker med att man har och göra på helgerna. Skolan tar upp aldeless för mycket tid på fritiden också ! Usch, så ska det inte vara ! Jag orkar fan inte det ! Jag kanske skulle ta och plocka bort något mera ämne, men då får jag ännu mera och göra senare i livet när jag är "klar" och det vill jag inte heller ! Jag kanske skulle börja jobba ist?! Och sen när jag varit hemma och varit mammaledig och då börja plugga ?! Undra omd et skulle bli en bra idé, det tror jag på . Jag ve tju redan hur det är att plugga med ne liten, så det är nog inga problem !



Måste gå ner till chefen och prata med henne så att hon vet att jag kan böra jobba igen :) Skönt det ! Vill hellre jobba så det skulle ju vara väldigt skönt !



Undra om man kanske ksulle ta och börja ta en rast eller så nu , ta lite frisk luft och en kopp kaffe på tillvaron ! Och sen sätta sig här igen och fortsätta skriva "/ ! ORKAR INTE ! Det finns ignen fakta längre, iaf int eom det jag vill ha om !


Ha en trevlig dag ! !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0