Måndag, helt vanliug sketen måndag :P

Måndag idag igen . Tycker det bara är måndag  och fredag hela tiden "/ :P Både skönt och inte skönt :P

Skolan var inte mycket att hurra för idag, tycker 3:an har varit värst än så länge. Och har är den det redan börjar jga funta på hur de tkommer se ut senare i vår när ALLA kurser måste vara klara i tid och hej och hå "/ ?! Vad tror ni ? Någon som har gått i 3:an och helst OP då också som kan lugna ner mig och säga att det itne är alls så jobbigt senare när alla stress kommer och hej :S Det känns inte allt för bra, men det ska nog lösa sig sk ani se. Om jag säger så här, Det 'är ingen höjdare att plugga samtidigt som man är småbarnsmamma :P haha .. Men det finns nog de som har det värre än jag, så jag är "lung" ;)


Sitter här hemma just nu . Försöker hitta det där skriv pogrammet som min bror fixade till min dator. Och eftersom jag  vet inte vad det heter så är det lite svårt att hitta det. (Det är itne word jag pratar om , så jälva trög är jag inte :P )


Ringde till ungdommsmottagningen förut, självklart var det upptaget, det är det alltid när jag ska försöka få tag i dem på det bygget "/





"bråkar" med älsk också "/ usch , jag tycker verkligen att det är väldigt jobbigt att göra det. Speciellet när det handlar om EN av saker som vi bråkade om förut , och då tgo det slut ! Men den här gången klarar vi ALLT ! Jag tänker inte låta dig gå EN ÄNDA METER utan att veta att du är MIN ! Visst, det ingår väl i ett förhållande att bråka, men det är alltid lika tråkigt . Jag mår så himla dåligt då också så det jkänns inte alls bra "/ Det behöver inte ens vara jag som gjort att vi bråkar, jga bara mår allmänt jättedåligt när vi bråkar :( BUHUU ! Men snart får det vara stop det det :D !


Älskling ska hämnta andra mini älsk idag på dagis, jag måste komma igång med ett arbete så då fick Max stanna en kvart längre på dagis än vad han skulle gjort om jag skulle hämtat honom :) ! hihi :):) Det var tom Max själv som ringde och frågade om Fredrik kunde hämta honom på dagis idag för att han ville det :) GOPRINS !





Jag blir galen på dessa jlva bloggar, den här är ju skit tråkig. Det går ju inte att göra det fint i inläggen, det vill ju jag . undra om man ksulle gå tillbaka till metrobloggen igen (a) ;) ! ?

Någon som tycker något om vilken blogg som är bäst :P ? Säg gärna till då :D



Snart smäller det , bebisverstad here i come :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0