Lördag

Idag är det redan lördag :) Det är tusan vad tiden bara springer iväg :)

Min älskling ligger och sover ?!?? Det kännss lite konsigt, han har inte sovit middag på jag ve tinte hur länge, men idag blev han väl trött :P



Igår pecis när jag somnade så vaknade Max så jag gick in till honom, och där somnade jag :) ! hihi. Det är faktsikgt väldigt mysigt :) Dock får man itne allt för mycket plats, men det får duga :)

Jag vaknade av att Fredrik alarm ringde klockan 05.10 , oj jag hade visst sovit där hela natten, men vad mysigt vi haft i natt :)

När Fredrik telefon ringde gick jag och la mig i våran säng ist, det är lite mera plats där måste jga ju erkänna, eller iaf än så länge ;)


Idag har vi varit inne i stan. Vi köpte inte så mycket, men välbehövda saker :)
En ring till toaletten, pottan är konsigt "/
En ny fin skjorta till fotograferingen på onsdag :)
2 stycken mjukisbyxor :)



Byxorna var välbehlvda efter att jag kollade och la undan de som var för små. Jag har lagt undan 8 par idag "/ ;) Jag tror att min älskling växer så det knakar, iaf ibland ;)


Det är tur att han gör det, han ska väl inte sluta växa redan i 5:an som sin mamma gjorde , det hoppas jag inte på !




Usch, Max mage är helt åt skogen kan jag ju bara säga "/ Det är inte alls så spännande och bajsa här hemma måste jag ju erkänna "/ :( Det är jättetråkigt "/ På måndag måste jag köpa mera laktulos också, hmm. Får hoppas på att det finns hemma, annars måste jag beställa. Jag skulle göra det idag när jag va inne istan, men det skulle tydligen bli krånligt med leverans och hej och hå. Det var tydligen något krångel ändå med allt som skulle levereras "/ Då är det väl bäst at tjag köper/beställer här i sörping då eftersom det ska hämtas ut här .



Igår kom ju Linda hit, och ska bo här i helgen :) Eller hon bor uppe i Fredriks lägenhet . Ja, Fredrik har varit uppe och städat i den :P


Undra när älsk och Linda kommer hem :/ ? Vi här hemma börja sakna våran Fredrik :) !!


Det börjar bli dags att väcka pluttnisse där inne så att han får äta lunch ? Lunch såhär dags.. ? Jag vet inte. Det får bli som det blir nu när han smage inte funkar som den ska "/ !


Hoppas bara att han börjar bajsa ordentligt igen , annars måste vi åka till Farbror Doktorn , och det vill jag inte behöva göra för en sån här sak?!



Aja, ha en trevlig lördag. För det kommer vi ha :)

Det har vi alltid när mini plutt är hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0