Kväll

Godkväll allihopa :)

 

Kvällen är en rikigt fin kväll ikväll "/ Synd att vi måste vara hemma och gå och lägga oss tidigt ikväll. Eller måste , måste vi inte, men jaoo. Nästan iaf :)

För er som inte vet så är det så att både Max och jag har haft sommarlov fram tills nu , eller Max iaf. Jag har jobbat. Men på tisdag är det upp kvart över sex som gäller ?! Det ska bli väldigt intressant och se om vi verkligen kommer upp ! Eller vi måste ju, men det ska bli kul och se hur pigga vi verkligen är "/ :P Eller vad säger ni ?!

 

Efter att jag hämtat Max idag fram dagis har vi inte gjort så jättemycket. Vi stannde till hos mormor och morfar, men morfar var inte hemma. Han jobbade "/ :P Det regnade så mycket så vi ville inte gå hem då, vi skulle bli VÄLDIGT blöta då :P SÅ vi hoppade över det :P

När vi kom hem har vi bara fixat mat (som Max självklart inte skulle äta) och läst böcker. Min älskling är bra trött nu :P BRA DET :D

 

Just nu sitter han själv och läser i sina böcker, och jag tänkte passa på att skriva ett snabbt inlägg :P

 

Skriver mera senare :)

 

Jag hoppas Petra hjälper mig med min design här ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0