Klar med sminket :9

Klar med sminket :D

Redigera inlägg

Nu är jag klar igen med sminket :D Fy fan vad jga är snabb, eller det var bara lite mascara som skulle på och lite puder på näsan :) Så nu är jag fin igen :D

Eller jaa, ser inte ut som ett spöke iaf ;D Sen sitter jag och fundear på om jag ska sätta i håret eller om jag ska ha kort hår idag :D

 

Händer idag då ?! Naee, inte mycket, plugg,plugg plugg ! ÅTER PLUGG ! men va fan snart är jag klar med körkortet och sen är det ju bara vanliga plugget som kommer ist :P men va fan. Har bara ett år kvar så det ska välla gå fort ?! Hoppas på det iaf :P

 

Nu ska jag äta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0