Helgen

Helgen har varit lungt och STÄDAD :P Jag har med andra ord städat och haft mig här hemma ! Min bror va ju här och kopplade in diskmaskinen åt oss :) Så nu mina damer och herrar slipper jag diska :) !

 

Vad gjorde vi i fredags? Jaa, ni vad gjorde vi. Vi gjordet inte alls så mycket. Låg hemma och kollade påfilm och myste i soffan :) Kollade självklart på Bilar :D Den går ju varm här hemma :)

Lördag: Max var ute hos Tobbe. Det var då bror kom :) Trevligt med sällskap :) ! En kopp kaffe satt väldigt fint också när han kom :D Min snälla bror fixade ju datan också, så nu kanske jag slipper köpa en ny :P Eller slipper och slipper, jag behöver inte det, men jag vill :D Får se vad lönen säger om det när den kommer :)

Söndag: Gjorde jag inte heller så mycket. Satt här hemma och lpockade och plockade :) Åkte in till stan och kollade på tv till Max rum :P

 

Men varför sitter jag här och skriver det här för. Det vet ni ju redan. Det har jag ju skrivit tidigare i helgen :) :P Mitt jälva pucko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0