Godmorgon :)

Godmorgon allihopa :) ! Vilken trevlig mogron det är idag :)

Vaknade av att mamma ringde och väckte mig, fast sa att jag  var vaken (a) :P Jag har sovit väldigt bra inatt, mednas mitt troll sovit hos mormor och morfar :) hanr ingde till mormor giår och frågade om han fick sova där, och självklart fick han det :)

Mormor hade ju självklart inte hittat tröjan som jag packat ner, så att hon fick ta en tröja i storlek 122 :P men vadå, han äju snart där (a) ;)

 

Idag ska vi bara prata i skolan och inte alls göra mycket annat. Göra resten , för oss som har "/ :P Börjar halv 8.30-9.00 där någonstans :P Det beror på hur och när bussarna kommer :)

På eftermiddagen idag händer det inte alls mycket, men något ska vi välla hitta på :) Dagarn blir inte alls så lång som den kommer att vara på onsdagar "/ Skönt första veckan att den är inte LITE kortare :D

 

Annars då ? har ni haft en bra natt :) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0