Fredag

Idag är det äntligen Fredag. den här dagrn har jag längtat efter länge :) Hela den här veckan iaf :)

Idag mår jag inte alls bra, är så trött att jag mår illa "/  Usch och blä !

Mina älsklingar må bra iaf :) Skönt det ! Min lilla älskling är på dagis, och blir hämtad av mormor senare :) Sen bär det av mot Kalmar för deras del :) Jag får vara hemma och soooova :D

Eller sova och sova, det kanske det inte bli så himla mycket av, men jo jag ska sova ! imorgon ska vi till Ikea  och biltema :) Det ska bli kul :D Iaf Ikea :P Biltema skite jag väl i (a) ;)

Det är tur att jag inte har så jättemycket pengar ännu, eftersom jag inte fått lön än . Då kan jag bara köpa det jag verkligen behöver och LITE till :D Skulle behöva köpa nytt porslin :) Lite nya tallrikar och så skadar inte :P

Nej ni, nu ska jag sova ett tag och se om jag mår bättre senare "/ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0