Fredag- skolan, stan, fyllechaffis "/

Dagen började med att vi försov oss allihopa "/ :P Gud vad vi är bra :P Vi gick upp 06.35 skulle gått upp en timme tidigare, både jag och Fredrik.. Men vi hann ändå. Stressa är bra för kroppen, inte ! Men det är sånt man måste göra ibland ändå .

Jag hoppade i lite kläder  drog på mig lite smink samtidigt som min lilla älskling klädde på sig kläderna han skulle han på sig itll dagis :) Max skulle självklart inte ha på sig några ytterkläder inte, men det tyckte jg att han behövde när klockan var 07 imorse och det var 4,3 grader "varmt" ute :S BUUUUUUUUURRRR ! Jag var tungen att öppna dörren för att han skulle känna att det var kallt ute, fast han itne trodde mig "/ :)

Sen fick jag på honom kläder iaf, vilken tur jag har :) Hoppade i vagnen och gick upp till dagis :) Vi tog en omväg eftersom vi gick lite väl tidigt imorse, men vadå stressar man tänker man inte rikigt på vad klockan är, man bara gör det man ska för att senare gå !? Så gör jag iaf :)

 

Just nu sitter jag i skolan och har projekt, väntar på att mina vänner ska bli klara med det de håller på med :D

Fredrik ska åka hem tidigare idag från jobbet, för de ska ha fest med alla som jobbar på bygget , så jag och Max ska köra in honom till stan och sedan ska vi äta där också , Det bir väl Mc Donken om Max får som han vill :) Men vi får se :)

Senare ikväll skulle Petra komma upp en sväng, innan det blir dags för att sova för min del så att jag orkar gå upp och köra inatt "/ ! BLÄÄ ! Men Fredrik har varit så snäll och hämtat mig så det är väl bäst att ställa upp , eller vad troro ni :P ?!

Max älskling ska sova hos mormor och morfar, för att imorgon åka ut itll Tobbe.

 

Aja, bäst att jobba ett tag igen då :P

 

Slutar man 15.40 idag då "/ !


Vilken blogg tycker ni är bäst? Den här på "blogg.se" eller "metrobloggen.se" ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0