en god kväll med massivs av kärlek <3

Godkväll mina trogna läsare :) Hoppas ni haft en väldigt bra dag idag ända fram tills nuv :) Har den itne varit bra hoppas jag att den blev det nu när ni får något nytt att läsa om :)

Jag väntar på att mitt hjärta ska duscha klart, och betala räkningar så att vi kan titta på det vi ska titta på (a) ;)

Jag hoppas det inte är för dyrt, men det spelar ingen roll, för att det ska bli så ändå :) !

 

Jag har en överraskning till er allihopa ! Men jag måste vänta några dagar med att berätta det, för att jag vet att Fredrik läser min blogg, och han få inget veta :P Måste prata med honom först. Det vore ju tråkigt om man genom min blogg fick reda på vad jag ska fråga honom om ;) hahah

 

Nu är älsk klar, nu ska det mysas !

 

Jag älskar mina två hjärtan ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0