Biltema&Ikea

Förlåt för en väldigt dåligt uppdatering idag, men jag har haft fullt upp hela dagen "/ :P

Vaknade klockan halv tio , det blev brottom ! Jag och älskling skulle åka till Ikea klockan tio, det blev lite sjkutet, men inte så farligt mycket. Kvart över tio åkte vi :)

I bilen till Linköping satt och jag läste i min "älskade" körkortsbok om allt och ingenting :/ ! Men va fan det är snrat över :) Härda ut Angelica, härda ut !

Väl ute på Ikea så hittade vi fort det vi skulle ha :) Var klara vid tiolv igen :) Då åkte vi över till Biltema för älsk skulle köpa ett täcke till sin rallybil :) Så nu kommer den inte att frysa :) Det känns ju bra det iaf :)

Inne på Ikea köpte jag en sån där som man kan hänga underkläder i när man tvättat :) ?! Förstår ni vad jag menar :) en  blå bläckfisk såg det ut som :) Sen köpte vi även en ny stol till min lilla älskling också :) Så nu kan han sitta intill bordet på mitten, och utan att hälla all mat i knät :P Sen köpte jag även nya tallrikar , gröna :) Jättefina var dom :)

När vi åkte hem åkte hem blev det mat, Makaroner och bacon :) Mums :D

 

Tänkte läga upp bilder på allt senare/imorgon :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0