Trött barn, trött mamma !

jag känner mig jättetrött i kroppen, vet inte varför. Jag har sovit jätte bra inatt. + att jag gick och la mig halv tio igår kväll, somnadee väl kavart i eller något sånt . Borde inte vara trött. Men det tillhör väl årstiden och allt just nu.. ?

Just nu sitter jag här med mina ostbollar bredvid mig :D Mums vad gottit ! Fis har dock inte somnat än, så det gäller att vara lite diskret så int ehan kommer ut från sin säng ochska smaka :P Det blir inget av när ma har borstat tänderna och sover nästan , icke sa nicke :P Men snart sover han, må jag tro. Tyckte det lät som om han snarkade lite :P ?

Max fick ju en ny mössa igår av mormor och morfar, jättefin är den :) Igår kväll när Max skulle sova, tror ni itne att han skulle sova med mössan på sig eller? Jo, självklart skulle han göra det :) i morse hade han den till dagis och självklart skulle han itne ta av sig den när han skulle gå in. Han var tvungen att gå on och visa alla fröknar mössan först innan han kunde lägga den på hyllan, där den ska vara.. Snacka om att vara stolt över sin nya mössa :) Vad söt du är gubbsi :)

Min skoldag började med möte hos Viktoria, hon ville kolla hur det kändes med skolan och så. Om det kändes som om det var för mycket eller om det var bra som det var- och allt är bra :D Sen hade vi mentor och det var ganska kul för ovanlighetensskull "/ Det brukar kunna ha en tendens till att vara ganska sega lektioner, men inte idag inte. Vi spelade ett spel . Vi fick olika delemman man skulle diskutera och så hade man olika "roller " som man skulle vara. Det var skitsvårt vill jag lova !

Nu ska jag kolla på Bygglov, sen är det sängen som gäller !


// Mamma Angeliicaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0