sjukstuga, igen ?

något sånt är det nog. Magsjuka eller något i den stilen. Max kräktes igår när han vaknade , innan frukosten och var jätte lös i magen. Sen åt vi frukost , men det behöll han. vi åt mat som vanligt under dagen, och det behöll han också. Lika så idag när vi vaknade. Eller tidigt i morse började han hosta och sen kom det upp, Stackarn ! Fortfarande jätte lös i magen "/ Vet inte rikigt vad det är egentligen, hoppas det är bättre imorgon så jag kan gå till skolan "/ Skulle behöva det :)  Hihi¨


Helgen då hände det inte så mycket. I fredags var jag ju hos Amanda som ni vet, lördag händer ingenitng, bror kom hem och vi kollade melodifestiaveln. Igår åkte vi ner till Adde och kollade på Beck. Det är våran Söndagssyselsättning ;) haha..

Just nu sitter snutt hos morfar och läser bok :) Rätt skönt så kunde jga sätta mig här en stund :) hihi..




Vi är kanske bara vänner, jag vet itne rikigt, men allt känns bra nu iaf :) Vi båda vet vad vi vil, och det är så det kommer bli framöver ! Förhoppningsvis för alltid ! <3




Är det någon mer som har fått reklamen idag från elgiganten ? Såg ni TV;n som var på typ andra sidan för 3790,- ? Tror ni den är bra ? Skulla behöva köpa en TV snart. Foffes tv som jag få är så ful och tråkig ;) Jag och älsk ska åka in i veckan och kolla på tv , hoppas jag hittar något bara :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur ska du ha råd men både ny soffa o tv för flera tusen..??

2009-03-16 @ 15:45:35
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0