Sen fredags kväll

Ikväll har jag varit hos Amanda och kollat på Let´s Dance :) Väldigt trevligt må jag säga :) Vi drack läsk och åt myspys :) Amanda och hennes familj är alltid lika trevliga :) Dit känner man sig alltid välkommen, och för min del är det ju nästna som att gå hem :P >Haha. Det är så skönt när man känt någon så länge som hela livet :) Efter först delen av Let´s Dance är slut så är det ju "HJÄLP" men det är fan äckligt att kolla på nu för tiden. Förr var det ju ett underhållsningsprogram som kunde ses av hela familjen, nu ä det ju något äckligt program som inte ska ses av barn om jag säger så ! Blir så trött på att inte TV tänker på att program ska kunna ses av hela famlijen.

När jag pratade med pappa igår eftermiddag sa jag att jag ville ha något rikigt gott, det var så länge sen vi åt något gott tillsammans hela familjen. Det skulle han åka och fixa idag på hans lediga dag :) Och mycket rikigt hade han gjot det . Han hade köpt; Kotletter som vi stekte, potatit som vi la in i ungen och kall beanessås till det :) Jättegott var det :) Visst  jag får lite ont i magen av den kalla såsen, men det är väl sånt man fåt stå ut med vissa dagar :) hihi..


Helgen förövrigt då ; Händer nog itne så mycket tror jag "/ Imorgon blir det att plugga körkort och ta det lungt. Jag måste ut och gå minst 30 minuder imorgon också. Och sen mina 30 sit-ups, 30 rygglyft och 30 armhävningar. Jag måste börja lungt och försiktigt . Jag har ju inte gjort ett dugg sen i november. Tror ni att jag fåt mjölsyra så fort jag går upp för två trappor i skolan eller ? ;) Nästan pinsamt :P



Min älskling sov nästna ingenitnig inatt, stackarn. Men ändå vaknade han när klockan var kvart i sju och skulle gå till dagis. Jag skulle hoppa in i duschen och sminka mig och allt annat. Det blir turbofart vill jag lova, men itid kom vi ner till dagis :)

Jag hade precis gått in i badrummet då jag hörde "Mamma! Var är du? Jag är vaken nu ! " haha. Erkänn gulligt :)


Nu är det dags för sängen för min del ",)






/ MaxMamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0