Projektredovisningar

Igår satt vi hela dagen och lyssnade på projekredovisningar som treorna höll i . Jag, josefine och lotte lyckades pricka in tre bra och en dålig :P HAha. Det var lotte plutt som ville gå coh lyssna på " mobiloperatörer " haha. Det väl väl lite intressant att se skillnaden, men annars kunde det vara :P Dagen var ganska seg eftersom det blev väldigt långa raster mellan redovisningarna, men det fick väl vara... Många kaffe pauser blev det :P haha.

Dagen förävrigt var ganska bra :) Jag var på ungdomsmottagningen, kändes som om vänster armen (armen där p-staven sitter) sov hela tiden, coh det bara stack. Det gjord verkligen ont. De tyckte att blev det värre samma kväll fick jag åka in till akuten, vilket jag slapp, eller slapp och slapp. Vissa tyclte att det itne var så farligt så jag sket i att åka in "/ !

Idag ahr det gjort ont också, ska ringa imorgon till vårdcentralen så jag får en tid att komma upp så få de väl se vad som ska göras, om den ska plockas ut eller så . Vi får se vilket beslut se tar åt mig :) Jag är nöjd bara jag inte har ont !


Max var hemma idag fåg dagis med morfar, jobbigt natt. Kan lätt bli så två nätter i veckan.

Aja..



Skiver mera snart:)


// Max Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0