Melodifestvalen

ahjaa, sitter och kollar på melodifestivalen, egentligen men lämna den för en stund och satte mig här ist. Det är ju inte de bra bidragen som får några poäng så då kan det lika gärna vara ;) Typ "snälla, snälla " skulle ju lika gärna kunna åka ut direkt ;) Tycker verkligen den är SÄMST ! Typ Måns Zermelöf kan vinna ist. Han låt är ju åtminstone hyfsat bra menar jag ;)



Sitter och smsar, med den jag älskar mest i världen. Utan dig är jag ingen bra männiksa. Ni få som vet om vad som hänt så hoppas jag att det blir en ändring ! Jag älskar DIG för mycket för att tänka mig ett liv utan dig. Det existerar inte i min värld. Trodde nog att det skulle kännas bättre efter ett par dagar, men som fan heller rent ut sagt ! Det blir bara värre. Jag saknar diin närhet och allt ! Alla har bra och alla har dåliga sidor, men nu ska bara de bra sidorna fram ! Det här är väl något vi behöver kanske. Men eftersom jag inte vill något utan dig så antar jag att det här är ödet ?! Eller vad tror ni ? Jag kan inte hålla mig borta fån dig. Min kärlek till dig är obeskrivlig hjärtat !


Nu ska jga sätta mig och kollla på vem som vinner, BRB !

Tillbaka från soffan, hmm. Tydligen va det frätt låt som vann, som det alltid brukar vara. "/ Men det är ju ingen som vet att jag bor här , och inte heller ska jag sjunga låten så jag behöver int eskämmas. Tyckte dick inte om den, Men men..
Nog om melodifestvalen ;)

Nu är det kväll, och ska väl gå coh lägga mig, är ganska trötter känne jag. Det blev en väldigt sen natt i torsdag , och igår blev det int ejätte tidigt heller så det kanske behövs att sova tidigt ikväll. Och imorgon blir det tidigt också :)

Måndag har vi studiedag, gud vad skönt vill jag lova :) Det kan behövas.. Jag ska ha körlektion då också på eftermiddagen, men ska ringa til Kai på måndag mogon och fråga om jga kan få kommer tidigare på dagen eftersom vi är lediga . Hoppas det går bra :) Eller så tänker väl alla lika dant som går hos honom på skolan "/ Skulle inte bli förvånad. Men men.


Idag då, då har jag äntligen beställt soffan som jag vill ha :) Det blir soffan från Möbel Trend, bäddsoffan :) Den är väldigt skön må jag säga :) Och en madrass till den också , måste bara ha en kudde och ett täcke som jag kan lägga ner där i sen . Sen är det fritt fram att komma och sova hos mig :)

Min lilla älskling är jätte lös i magen "/ Stackarn :( Han hade varit det igår på dagis också hade Marie (dagisfröken) sagt. Trodde inte rikigt att det var så illa, eftersom han aldrig är lös i magen, om han inte ar magsjuka eller något sånt då.
Men nu ivkäll blev det en väldig utgösling , så han fick hoppa in i duschen när klockan var halv nio eller något sånt. Plutten då. Hoppas mammas älskling blir bättre <3

Ingen som har en dator som ni inte behöver. Skulle behöva en ny ;) Den här har gjort sitt snart om jag säger så "/

Idag när vi var nere på Möbel Trend fick jag så satans ONT i min hälsena, trodde jag skulle dö ! fy satan säger jag bara ! Jag hoppas jag får en tid snarast in till Ortopeden asså. Jag kan ju inte ens gå i normal takt utan att den svullnar upp och jag kan knappt gå !? Ska ringa in på måndag igen och tjata lite på dem. Nu har dom ju fått en till remiss så nu borde det gå fortare..



Nu längtar sängen efter mig, det känner jag på mig ;)




/ Max Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0