Länge sen nu

Nu var det en vecka sen man var här och skrev något inlägg ja.

Men sjukstugan har hållt på ända fram tills igår kan man säga.. Igår var min volidag hemma :) Nu känns allt mycket mycket bättre :) Både för min och min älskades del, lille nisse är fortfarande förkyld, men det är ju åsn tosm här till såhär års "/ Men han sover iaf på nätterna, och det är huvudsaken :) Sover han på nätterna så orkar han med dagarna ändå fast han är förkyld så det är ingen fara :)

Igår när jag vaknade och såg att det var vitt ute började jag GRÅTA ! FY vad HEMSKT ! Jag tycker verkligen inte om snö ! Men det är ju sånt som fortfarande kan dyka upp . Det är ju trots allt bara Mars, snart April. Och det är ju typiskgt Aprilväder när det snöar/ rengar så ´"/ Men aldrig särskilt spännande , iaf inte nu när det snart är APRIL !


Just nu sitter jag i skolan och läser sagor som HC Andersen och Bröderna Grim skrivit :) SKa göra som ett litet projekt på Svenskan "/ Det nog bra det här :P Lotte och josefine sitter här också. Lotte sitter och letar efter hårförlängning :) Blond och långt ska det bli för hennes del :) Det hade hon förut så det kommer bi jättefint :) Själv är ju mitt hår redan påväg nu :) Beställde det förra veckan så det är ju på gång redan :P Hoppas bara det blir bra så jag inte ångrar mig när jag väl kommer till krita sen :P Jag brukar ju kunna bli lite nojjig :P

Ska nog ta en rast nu snart, och ta en banan. en till :D


Första Maj får vi tillträde till lägenheten :D



/ Max Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0