jahopp..

Igår så var jag och älsklingen ute vid Maxi och kollade på TV till mig och köpte mysbyxor till mig :) Jag hittade en 42" som jag vill ha :D Den va väldigt fin oh inte allt för dyr :) Kunde dock itne se vilken bildkvallite det var , eftersom alla tv va avstängda i affärerna . Det bli lätt så när men kommer in en kvat innan de stänger.

Mysbyxorna som jag köpte, eller Fredrik betalade så länge, var iaf de skönaste byxorna jag någonsin har haft på mig. Jag funderar på om jag ska köpa ett par till så att man har . Det är ju trots nästan det ända jag går i här hemma så :) Och även till skolan änvänder jag det :D Det är så himla skönt :D

Sjukstugan fortsätta här hemma "/ Max hostar bara mer och mer. Inget kräkandes längre, men det är jobbigt nog med hostan "/ Det är så synd om honom när han ska behöva hosta så mycket som han gör :( Tycker så synd om honom !  Hoppas han blir bra snart så han kan gå till dagis. Åse (BVC sköterskan) sa att det är bra om han är kräkfri i två dagar så jag vet att han själv orkar med att gå till dagis : Idag somnade han tidigt, redan halv sju :) Jippi, det är skönt när han somnar så dags får då hinner jag få lite tid flr mig själv och sen bara slappna av en stund :) Vilket jag kan behöva efter idag :P


Imorgon blir det att gå ut och vara ute massa :D Elle så mycket som möjligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0