Jahopp

Då sitter jag här i väntan på ett telefonsamtal, som verkar ta hela jävla dagen att ringa "/ Måste få tag i alla människor så att jag kan få veta hur det bli till sommaren för min del . Skulle kännas lite bättre så att man vet. Det är inte så jättekul att bara gå coh vänta hela tiden..


Annars mår vi bra :) Morgonen var helt förjävlig ska jag bara talaom, fy satan .. Det är länge sen jag var så trött, hungrig och arg på en och samma gång ! Usch, Det var inte alls kul "/ Men det är inte alltid så spännande med e 2½ åring som ska trots hela tiden när man har brottom, Ibland är det väldigt svårt att hålla sig för skratt, men det är ju livsfarligt att skratta när man väl sagt en sak .

Äntligen har Projektet löts sig för min och Josses del :) Det var en stor lättnad vill jag lova (: Nu är den andra saken att komma på vad man ska göra för projekt, ska det vara ett praktiskt eller eller ? Och allt det där. Har lite tidspress på oss, men det går nog bra :) Vi skulle nog ringa till Lekterapin, och fråga om man får komma in och göra en halv dag för de barn som ligger inne och är där nere och leker. Det skulle uppskattas av både barn och föräldrar :)

Idag kommer min kära b hem och ska äta mat med oss :) Ska bli trevligt att träffa honom igen :) Egentligen kommer han hem för att lämna tillbaka bilen, men får mat på köpet liksom :) Det är bra att åka hem ibland så får amn gratis mat :D


Igår när jag hade varit nere på dagis och hämtat Max, så skulle han gå till Micke, (våran granne) och fika sa han . Turen hade vi med oss så vi fick komma in, men fika blev det inte. Utan makaroner och korv, då var hans kvällsmat äten , klockan var ju trots allt nästan 17 när han ätit upp så det var ju lungt :) Så när vi kom hem behövde man itne stressa med maten, inte för att jag brukar behöva det annars, men ändå :) Mormor var nere på stan så hon köpte med sig nygrillad kycklig och potatissallad som jag och hon kunde äta senare :) Max ville självklart ha lite gran, trodde han iaf. Men mycket till ä'ta blev dxet inte iaf :P Han bara spottade och fräste :P Sötnöt:D

Just ja, igår när vi hade varit inne hos Micke och Max hade ätit och allt så skulle han gå in på baksidan fick han för sig, så vi gick runt fö att gå in. Då skulle jag knacka på fönstret så att pappa kunde öppna. Plötsligt hör jag ett vrålande skrik, och vänder mig om. Då ser jag att lilla Nisse sitter i våran damm som vi har , Han skulle nämligen visa mamma att han kunde åka skridskor på isen, men den sprack "/ Stackarn var helt plaskblöt, och han bara grät och grät. Vi fick springa in och klä av oss och sätta oss i soffan :) Stackarn blev ju jätteblöt och rädd :( När han sen fick hoppa i badet blev allt jättebra igen :) Då blev han lycklig, Han badade nästan en timme igår för så kul var det :) Om inte annat var det bra tt han satt där i så han kunde bli varm igen :) Pluttpultt <3






En gammal bild, men lika söt ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0