Full rulle hela helgen !

Usch ja, hela helgen har det varit fullt ös.

Ifredag blev det inte mycket gjort. Vi var ere hos Adde en sväng och kom hem ändå ganska tiddigt :)

Lördag åkte vi först in till stan för att jag skulle köpa mjukisbyxor, men det blev inget av det . Tyvärr, hade verkligen behövt ett par nya nu, Dom här som jag har kvar som är hela och "fina" börjar ju också ta slut om jag säger så. Men jag kom på att jag inte hade några pengar till det när vi väl kom in. På kvällen sen åkte vi ujpp till Bosse och Anette och åt maat. Potatisgratäng och fläskfilié blev det :) Jättegott :)

Söndag, igår var vi hos Linda , Saga och Niklas :) Vi kom dit redan runt tolv och skulle inte vara där så länge hade vi nog tänk. Men efter två timmar eller så , så kommer Malin och Nova dit också. Gud vad stor hon hade bliivt. Saga också, men Npva märktes det me på tycker jag nog :) 'Men lika söta båda två som de alltid varit. De måste berås på sina mammor :) Barnen lekte och vi satt och pratade skit :) Jätte trevligt hade vi :)

När klockan började närma sig 17 så tänkte jag att vi kanske skulle fixa något att äta , så vi gick ner till Pizzerian som ligge borta i Eneby centrum . När vi var på väg bort ringde jag till min bror, Foffe och skulle fråga om han skulle med ner, men då ahde han redan beställt så det slutade med att vi gick upp till honom och åt ist :) Max tyckte det var jättekul, för då fick han träffa morbror Foffe :)

Idag då, har et nog itne hänt så mycket. Dagen började med att jag inte orkade gå till skolan på den först lektionen för att jag ite haft några piller att äta nu de sista två dagarna så jag ha haft ont pånätterna. Så när klockan ringde imorse så somna jag om igen. Gick upp halv åtta ungefär och började platta håret och sminka mig, sen myste jag lite med min snutt som hade vaknat och medans han vaknade till liv i min säng så sminkade jag mig klart och tog på mig kläder :) Så sent som halv nio gick vi ut och åt frukost :) Det var ganska skönt tt inte stressa fast amn skulle till dagis liksom :) Väldigt skönt :) Annars när vi äter fukost brukar ju allting vbara kvar när man är klar, det ska tas på kläder både på mig och på snutt och det ska ytas blöja och tvättas och aa allt som ska göras . Men idag var vi klara när vi satte oss vid köksbordet, skönt skönt :) Det är inte ofta man har sån tur inte :P


Idag på idrotten körde vi boxersice, fy satan vad trött jag är i armarna och i kroppen. Jag som inte ha gjort något på nästan tre månade "/ :P Me nu är det dags, eller snat hoppas jag. Ska tll vårdcentralen på en ny undersökning för att skicka en ny remiss in till ortopeden så det gåp ltie fortare. TÄnker itne vänta längre ! Trött p att sitta still !

Förra veckan ringde Peter frn Rramunderstaden och sa tt det fanns en lägenhet tom första juli, men jag tackade nej. AH ju redan en :) Det räcker :P





Nu sover ju min lilla mys sen ett tag tillbaka, nu väntar TV;n och älsklingen som jag lovat att ringa :)


/ MaxMamma

Kommentarer
Postat av: Towe

men du väntade ju bara än, jag har ju två i magen :P

2009-03-11 @ 12:34:16
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Towe

Jag är i vecka 34 nu :)

Känns som det är en evighet kvar =/ ..

2009-03-11 @ 20:57:47
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0