Sönda - full rulle hela dagen :)

idag har det varit full rulle hela dagen :) Saga och Nova har varit här med sin mammor Linda och Malin :)

Vi har haft väldigt roligt måste jag säga :) Alla tre är jämngamla och leker väldigt bra tillsammans. Det är ju Saga som ska bli Max flickvän när de blir stora :P Det har redan jag och Linda bestämt :) undra om det går inligt våra planer , eller vad tror du Linda :) ?

De kom när klockan var ungefär 11 :) Sen va det full rulla precis hela tiden fram till lunch :) Roligt hade de tre barnen iaf :) Jag, Linda och Malin satt och pratade skit om precis allt och ingenting :) Skönt att bara kuna sitta och prata med några ibland :) tjejsnack :P

Till lunch blev det korv och makaroner :) Barnen fick välja :) Alla tre barnen ville ha det så då fick det bli det :) Alla åt bra förutom Nova som inte vill hungrig , sa hon iaf nä maten väl var klar :P


15.00 åkte de hem igen . Malin var tvungen att åka hem till karl där hemma som tyckte att hon skulle åka hem "/ :P
De ska komma någon annan dag iat när de kan stanna hela dagen :) Det måste bli snart, för fy satan vad kul vi har haft :)


Vad har Angelica, Linda och Malin gjort idag?

- Plockat upp leksaker från toaletten "/ .
- plockat upp mat här och var .
- städat efter våra barn !
- torkat golv

till sist: Jagat barn ! :)


Vi har haft jättekul måste jag säga ! Det måste göras om snart !

Tyvärr hann jag inte ta fram kamran mellan hyssen de hittade på, så det blev inga bilder "/ :P Men vad roliga bilder jag skulle fått annars :P


När Linda , Malin och barnen hade åkt hem åkte vi in till svärmor och fikade :) Gott gott :) Vi stannade ett tag till så att vi kunde få gratis kvällsmat :D YES ! Orkade inte ställa mig och laga någon mat när jag kom hem så då kunde vi lika gärna stanna :) Det är ju så länge sen vi var där inne "/ Synd är det faktiskt. Men sånt är livet :) Blri bväl kanske lättare nu när svärmor går på semester imorgon bitti när hon går av :) Då ska det bli lite mera spring där inne :) då kommer
in Trollung bli glad :) Han älskar Carola och de andra :P Han bli helt galen när han är där :P haha Det är så kul att se honom när han kommer dit :P han lyser som en sol och bara springer in och frågar vart alla Johans (Fredriks lillebror )bilar är ;)






Hoppas ni har haft en väldigt bra söndag ni också :) ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0