Onsdag :)

Idag har vi mycket att göra innan familjen Moberg kommer hit :)

Vi måste städa , konsigt nog. Vi måste ner och handla tills de kommer. Lactosfira produkter :P Typ grädde och sånt :P

Laga mat, undra vad man ska göra för något ?! jag kanske skulle göra Kias kyckling, men en snabb version av det hela :P Köra det på spisen ist för i ugnen , det tar sån tid i ugnen :P ? Vad tror ni om det mina läsare ?! Ni kanske inte ens vet vad det är . Det kan jag förklara för dig , om det bara är så :P Det är vanliga kycklingfeléer som man antingen delar på eller låter de vara hela , sen gör man en sås . Såsen består av : Dijonsenap(knappt en tesked), grädde(massa grädde) ,  creame fresche , massor av det också :) sen Soya tills färgen blir som man tycker att den ska vara :) Sen ska det varra lite kryddor i , men kommer inte ihåg vilka jag brukar ha i, utan det häller jag i lite för vad jag vill ha i :P Typ vitpeppar och HEL grönpeppar :) och sen ltie annat :P Fråga mig gärna senare under dagen för att veta vad jag hade i :P Det brukar alltid bli gott, blir det itne det har ni gjort fel helt enkelt :P





Ha en trevlig onsdag med mycket bestyr :)

Kommentarer
Postat av: Towe

absolut, det är nog bara tisdag som inte jag kan :P

annars ser det ljust ut, vad jag vet nu :D

2009-07-22 @ 10:16:04
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0