Lördag, Jobb

Aha, då ska man jobba idag igen då "/ :) Det är ute i hemtjänsten idag så det kanske är lite roligare än att vara inne :)

Jag jobbar 16-21 idag. inte så farligt lång kväll, en lördag. Och det är skönt det :) Jag jobbar med Ella :) Så kvällen går nog ganska fort antar jag :)


Annars idag händer det inte så mycket, Max är med Tobbe,sofie och nova , och Kroon Lundin familjen till Kålmården idag :) Så där kommer han vara hela dagen, och sen när jag jobbar är han kvar ute hos Tobbe och sen åker de hem när han ska sova :) så idag händer det nog itne allt för mycket tror jag inte "/ :) Skulle behöva färga håret, så det kanske jag skulle göra :)

Vädret är tråkigt, så man kan inte åka och bada annars hade jga nog gjort det :) Men kanske skulle åka ner och simma 1 km eller så ändå, fast det inte är så himla fint ute :) ?! KAnske man skulle göra det :) Någon som vill följa med och ta en simtur ?!

uppdaterar er senare om resultat av hårfärg och hur dagen blev :P

Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0