Kalmar

Nu är min trollunge på väg ner till Kalmar :/ Jag saknar honom redan ! Han kommer int ehem förrän på måndag, egnelitgen gör det väl ingenting eftersom jag jobbar. Det kommer inte kännas som om jag jobbar hela helgen när han inte är hemma, men jag skulle ändå viljat mysa med honom på nätterna och när jag inte jobbar :(:) Det är så tråkigt att behöva lämna honom när jga jobbar, men jag vill och måste ju jobba nu så det är ju bara att pallra sig dit och vara där och leva livet som mamma när man kommer ham :)

Max får ju iaf träffa sin kusin :) Och det är han väldigt glad för :) Han älskar sin kusin och sin moster (morbros fru) och morbrór :) Så det är inga som helst problem där. Det känns inte som om jag jobbar lika mycket för honom heller när de ändå är där nere :) Tror det är kul för honom att åka ner dit och träffa dem :) Det blir ju inte så ofta eftersom de bor så långt bort :( Tråkigt för en annan också tycker jag :)


Som sagt så jobbar jag idag :/ 14-20.30 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0