Jobbig natt "/

Jag är så trött i huvuet idag "/  Max har inte sovit bra för fem öre i natt , han har bara hållt på och styrt och ahft sig hela natten. Han har inte velat sova i sin säng , men inte heller i min säng "/ Jobbigt var det. Jag skulle sova bredvid honom hela natten , annars sov han inte . Det blir ju ganska trångt att ligga tre i en 120 säng eller två i en 90 säng, trångt vilket som så det spelade ingen roll vart vi skulle sova. Men så fort jag bytte säng , så efter 20 minuter så kom trollungen till den sängen jag låg i "/ Jag är så jekla trött rent ut sagt !

Kanske skulle färga håret nu och sen gå coh lägga mig en stund så jag orkar jobba ikväll :) !





Mamma älskar dig gubben ! Du betyder allt för mig !  <3



Kommentarer
Postat av: Towe

jag kan kolla upp hur de ser ut då :) men har sparat ditt nummer nu så jag hör av mig :)



jobbigt att du inte fått sova :( du får ta igen det inatt :D

2009-07-18 @ 10:45:14
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0