Jobb !

Förlåt mina trogna läsare ! Jag vet att jag jobbar massvis och int ehinner uppdatera ! Men jag ska försöka hinna med lite mera uppdateringar :)


Idag har jag jobbat, som vanligt "/ :P


Imorgon jobbar jag också, delat "/ . Om jga har tur hinner jag med att ha en timmes rast iaf, men vi får väl se "/

Visst känns det bra när lönen kommer, men hälsa kan man itne köpa för pengar "/ TYVÄRR ! Annars had ejg agärna gjort det . ASså jag är så trött att jag inte orkar jobba längre. Jag orkar bara kvällarna, så vi får se hur det går att jobba imorgon, ute då . Det går nog bra, hoppas jag :)


Imorgon ska min älskade ut till Tobbe, hoppasd de får en rolig dag/kväll tillsammans :)
Max ska vara där ute hela tiden jag jobbar, eller de kommer och hämtar honom 12-13 någon gång och sen är han där tills jag slutar :) Då känns inte dagarna så långa längre när jag vet att han har det bra, och har kul :)


Nu sk ajga hoppa in i duschen och sen kommer ävl älsklingen och hämtar mig så att vi ksulle åka någonstans :)
min trollunge är hos mormor och morfar :)


Ha en trelivg dag :)

Kommentarer
Postat av: TOBBE

svar: jag har talang :)

men jag ska ge dig 3x hetatips.

1. va dig själv/skriv om dig gott som varannan timme, svara kommentarer

2. va aktiv me bloggen och besök andras bloggar samt svara på deras inlägg

3. bli medlem på typiska hemsidor som bloggtrafik.nu

gratis och en mkt bra sida :D



Allt bra med dig annars?!

2009-07-26 @ 15:15:26
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

svar: jag har talang :)

men jag ska ge dig 3x hetatips.

1. va dig själv/skriv om dig gott som varannan timme, svara kommentarer

2. va aktiv me bloggen och besök andras bloggar samt svara på deras inlägg

3. bli medlem på typiska hemsidor som bloggtrafik.nu

gratis och en mkt bra sida :D



Allt bra med dig annars?!

2009-07-26 @ 15:15:28
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: TOBBE

fick du mitt meddelande? blogg.se har allvarliga problem,därför frågade jag om du fick mitt meddelande!

Det står såhär ibland för mig, Ett fel uppstod när din data bearbetades.

2009-07-26 @ 15:15:39
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0