Jobb, mår dåligt !

Nu är jag på jobbet, och väntar på att maten ska kalla oss till bords :D haha

Det ända jag gör nu för tiden är att jobba och jobba ! Tycker inte att jag gör något annatt än att jobba ! Det känns väl bra när lönen kommer förstår jag. Men just nu är jag allmänt jättetrött och jag mår inte alls bra !

Idag på förmiddagen och eftermiddagen har vo varit hos Jonathan och lekt en stund och sen gick vi bort till Kajsa och Maja, fast det var bara Maja som var hemma av barnen :) Men vi skulle bara säga hej och sen gå hem till mromor och morfar och äta mat :)


Uppdaterar senare :) Slutar helv nio ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0