Igår, fredag :)

Äntligen var det fredag och jag skulle jobba "/

Jag åkte ner itll jobbet, men jag skulle

tydligen inte jobba när jag kom ner ! Jag

blev arg och åkte hem igen så satte jag

igång med städning här hemma och sen

blev dt körkort en stund :) Så jag gjorde ju

lite nytta iaf, men det känns så tråkigt att

mitt schema inne inte alls stämmer med

det som jag har fått eller med det som

Johanna har ute i jouren "/ Jag tänker ta

lön för de dagarna iaf, för nu är jag så trött
på att jag har åkt ner utan att jag ens ska

jobba ! Det har hänt tre gånger, och sen att
de har ringt och frågat var jag är , har

också hänt men bara två gånger. Men

ändå?! Det är skit jobbigt :@





Runt sju någon gång åkte jag upp och

hämtade min trollunge uppe hos mormor

och morfar. Han hade vait och klippt sig

igår, och var väldigt nöjd och stolt själv,

och det var jag också för han hade suttit

still hela tiden och varit jätteduktig :)

Ååhh, vad stolt jag blir :) !




Senare på kvällen kom Petra och Johan hit
en sväng och snackade skit :) trevligt

trevligt :) Precis när de kom så var jag på g
ner att köpa chíps, för Max ville ha det, När
man varit så himla duktig som han hade

varit och klippt håret + att det var fredag

tyckte jagatt han kunde få det. Så vi åkte

ner och köpte en påse :) MUMA !




Runt 23 åkte Petra o Johan hem, Johan var
trött och behövde gå och sova :P Jag och

älsklingen satt uppe ett tag till, men sen

hedrade kudden iaf ;)





ha en trevlgi helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0