Hej alla läsare :)

Nu har vi varit och badat , sen kommit hem för att äta lunch . Det blev gorvgryta och makaroner för Max, och för min del  blev det kött, som var kvar sen någon dag typ igår :P Eller dagen innan ;) Och sen potatis och tzatziki :) Max äter inte köttet så då fick jag ta det ;) (a) Stackars mig ;O :P haha..


Aha, då fick det bli att jobba ikväll fast jag egentligen är ledig, men det känns väl bra när lönen kommer !
Sofie kommer vid kvart över tre och hämtar Max , sen åker de ut till dem och väntar på Tobbe :)
Hoppas de får en trevlig kväll !

Resultatet sen igår blev sissodär med slingorna. Färgen tog ju bara 5 minuter för att bli den färgen jag ville ha på slingorna och då had ejg ainte fått i all färg, så det bliev för gult på vissa ställen "/ Kanske blir att köpa något rött att slänga i ist ;) ?!
Får se :)

Kanske kommer ne bild senare ;) ?!



Förtjänar inte alla människor att vara lyckliga ?!


Jag är lycklig tillsammans med min älskade trollunge !

Kommentarer
Postat av: Carro

NU är din lycka på väg ...

2009-07-30 @ 10:18:21
URL: http://kroonlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0