Halloj :)

Dagarna bara springer iväg :) Vet inte rikigt vad jag gör egentligen, men ändå hinner jag ingenting för att jag gör massa saker hela tiden ;)

Jobbat idag :) 7-12 , kort dag :) Skönt det :)


Sen åkte jag ner itll Kai och gjorde 4 tester hos honom, gick väldigt bra måste jag erkänna :) Så nu ä jag SNART klar :D


Nu sitter jga här, ville bara skirva ett kort inlägg innan jag springer upp till mamma och pappa igen :) och mysa med plutt :)




Jag kom på en sak sen, jag ska skriva ett jättelångt inlägg senare ikväll, eller så :) Om hur jag verkligen haft det de senaste 2½ åren. Jag måste tyvärr för att kunna bearbete det hela. Jag mår ganska bra just nu, men tomheten finns. Det LOVAR jag !




Blir iaf ingen Öland, för er som inte vet så är det slut mellan mig och Fredrik, 2½ år blev det . En ganska lång tid, men mycket bråk och felbehandlat blev det..


Jag och Max ska åka ner till Kalmar ist till min bror och vara med dom. Även åka över till Öland så Max får vara på Ölands djurpark en dag iaf :) Så kommer det inte bli så jobbigt o´för honom :)



Ha en trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0