Godmorgon :)

Hej alla fantakstiska läsare :)

Ni kanske det låter konsigt att jag säga godmorgon såhär dags, men det ä faktiskt morgon för mig :)


Igår mådde jga jätteilla, hela dagen på jobbet men det var bara att härda ut "/ BLä säger jag bara ! Usch , fy och blä ! MEn vad sa amn göra, finns inga vikarier. och de har redan sett mig i huset ? Då kan jag ku inte bara gå hem och skita i att jobba "/ ?!

Idag mår jag betydligt mycket bättre, kan h avarit någon släng av magsjuka jag hade "/ Max var ju också jättelös i magen, men verkade må bra. Jag m¨ådde bara illa, och hade ont i magen "/

Jag har ätit frukost, och har behållt det så det ska itne vara några problem med dagen :)



Nu sk ajg aner till Kai, och sätta mig vid datan , och göra några tester "/ :)

Uppdaterar senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0