Godmorgon :)

Solen lyser ute, vad skönt ! Vi ska ner och bada snart, runt 10 sissodär :) DEt sak bli å himla skönt att få svalka av sig i vattnet :P


Idag ska jag börja mitt nya liv hade jga tänkt ! Sluta upp med allt som jag gör nu, ioch börja om helt och hållet !
Jag ska försöka cykla 30-60 minuter om dagen !
Jag ska börja äta nyttigt

Med andra ord ska jag bli smal !

Det kändes rikigt bra att säga det där måste jag medge :)


Morgon började väldigt bra här hemma, lugn och städad :D

Slutade med att tvättmaskinen står och väntar på att bli urplockad och laddas om på nytt "/

Min älskade trollunge hällde nämligen ut cola i soffan (mest på sitt täcke) så det blev att tvätta av soffan med en handduk med vatten på, och slänga lakan och täcke i tvätten "/ Jag som nyss hade lyckatas tömma tvättkorgen "/ ;)

Tycker den aldrig är tom nu fö tiden "/ ?
Är det någon mera som har så ?!


Solen lyswer himlen är blå .
Vad det är skönt att leva då :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Tvättkorgen här hemma är ALDRIG tom =)

2009-07-30 @ 10:17:32
URL: http://kroonlundin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0