Godmorgon :)

Godmorgon mina läsare :) Hur står det till ?

Idag är man också ledig, skönt efter att jobbat hela helgen låååång :) !


Just nu sitter ja goch äter varma mackor och yoghurt :P Jag vet att det låter mycket, men idag var ja gväldigt hungrig på morgonen :) Men det är jag ofta, just på morgonen men idag var det ännu hungrigare ;)


Snart bär det av innå stan, ska ha kärlektion :) Boka uppkörning och uppskrivning tänker jag okcså göra !
Är trött på att bara vänta hela tiden ! GUD jag tnäker bli klar snart och då är det inte en ända människa som ska stå ivägen för det '!! Inte ens KAI !

Nu är ja gväldigt trött på honom, och jag ä rirriterad på honom !



Det kändes bättre :D


Inatt har vi sovit uppe hos älsklingen :) Mysigt :)

Han vågade inte ha sin bil uppe hos mig, för det var ju några jälva idioter , ren svenska ! Som försökte ta hans fäljar ! Det var ju tur att ja gmådde dåligt så han fick åka ner och köpa cola åt mig :) DEt räddade hans fäljar !

Han ringde ju till polisen, men som vanlitg så hade de igen bil så de kunde åka runt och leta efter dem ! Men Fredrik fick tag i regg nummret, och fick tag i hans nummer, han som skulle ta fäljarna asså . Så nu är det terrning och snart blir det nog att han, moppe och Adde åker hem till honom och plockar honom ;) ! Hoppas det FAN ! Blir så irriterad på folk  som inte kan låta andras bilar vara , eller andras saker vara !


Jag fick ställa klockan på 9 så attt jag skulle hinna med 9.10 bussen här uppeifrån om affären itne var öppen så ja kunde köpa frulle :P Men den öppnade 9 så ja ghade en väldans tur :P


Nu ska ja läsa bloggar, och se om det hänt något sen igår kväll :)


HA en trevlig tisdag så uppdaterar ja senare :)


Kommentarer
Postat av: Towe

vad kul att du håller på med körkortet, går det bra? :)



lägenheten var inget att ha!!! :( usch.

men vi får kolla vidare.



kramskrams

2009-07-28 @ 16:31:24
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0