God kväll :)

Nu sitter jag här i väntan på att mina slingor ska bli klara :) hoppas jag inte blir allt för gul / oragne :P Men gjorde inte så många så det ska inte se jättekonsigt ut ;) haha ;)


Min trollunge ligger och sover efter att ha legat i soffan och tittat på Bilar :) Den är väldigtomtyckt här hemma :P Förrstår itne varför :P ?


Kärlektionen gick väldigt bra måste jga medge :) Över min förrväntan måste jag säga !
Kai va nästan trevlig idag. Han ha väl njutit av sin semster och är lycklig :P


Jag slapp att åka buss in också :D Min mamma körde mig in :D YES ! Det är så tråkigt att åka buss :P
Mamma väntade på mig inne i stan medans jag körrde så jag fick köräa hem också :D YES :P självklat hamnade vi i broöppninig "/ :P
Det är ju typiskt !


Vi åkte hem till mor och far och åt , tror ni jag fick äta när min trollis fick syn på mig ?! NEHERÅ ! Jag skulle ligga inne i mor och fars säng och busa med trollungen :P Det tog ltie lång tid att äta idag, men det kan det få göra när man har världen finaste son :D <3



Sen blev tiden slagen för att jag skulle gå ner och klippa mig :D Skönt att få bort lite slitet hår måst ejga säga :D


Sen blev det ut och traksa vid kanalen ett tag, hantverkmässa idag :) Farmor var också med :) Gott med glass också där nere, MAx sprang runt och var helgalen :P han sprang runt och skulle äta av allas glassar när han ätit upp sin egen :P han är så himla gullig min älskling :D



Sen gick vi hem, åt köttfärssås och pasta :P Max köpte Nalle puh och Blixten makaroner så det åt han till :P Och jag fick näja med mig vanlga :P men det gick bra för min del ;)


Nej, oj nu måst ejga skölja u mina slingor :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0