GOD KVÄLL

Då sitter man hemma igen, i sin ensamhet, eller helt ensam är jag ju inte. Max sover ju i sin säng, men ingen att prata med :( Lite tråkigt, men det är sånt man får ta nä man bor själv :P


Jobbat ikväll ja, gått bra. Kändes som en kort kväll, och det var det nog också :D
Kvällen var lugn på jobbet, skönt det .

Trodde att en tant skulle dö, men det hade vi inte tid med då, så det var tur att hon inte var död :P
Usch vad hemska vi är, men vi hade verkligen inte tid med att någon skulle gå bort, men det är ju sånt man får ta sig tid till när den tiden är inne, men ändå :P


Sofie kom och hämtade Max vid kvart över tre idag också :) Tack sofie , du är så himla nsäll som ställer upp :)

Jag väntade bara på sista maskinen med tvätt som var på , och sen åkte jag ner itll jobbet "/ :)


När Tobbe kom så satt vi och pratade en stund om hur vi skulle göra i veckan, men det går nog brra det här :P




Tänkte att jag skulle färga håret, men det får bli imorgon eller någon annan dag, för jag orkar inte "/  KÄnns jobbigt att säga, men jag gör verkligen itne det. Ska hoppa in i duschen nu och sen goå och lägga mig ! Jag börjar jobba klockan 7 igen så det är bäst att passa p åatt sova när man får !



Jag lovar att jag sak lägga in bilder påföre och efter ;)

HA en trevclig afton :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0