En härlig dag :D

I tisdags var det en väldigt härlig dag :) Eller vad säger ni ungdomar?

När vi hade gått upp och vara klara för att gå ut så gick vi upp till dagis och lämna schema för vecka 32. Jag vet att det är långt kvar, men det är ju stängt v 28-31 så de måste jag ju veta när han kommer på måndagen när det är öppet iegn :) Då ska han vara varje dag, måste skola in honom lite igen. Inte för att han inte kommer vilja gå dit, men han har rju varit borta länge då så det är skönt att veta att man inte måste lämna honom eller att jag kan vara kvar om det ksulle bli något :) men det brukar det inte bli så det tror jag inte :)

Men jag jobbar ju också fortfarande då så han måste ju vara där vissa dagar iaf :P Han tycker det är så himla kul på dagis min plutt :)


När vi var på dagis så skickade Emmy ett sms om att hon redan var här. Hon skulle inte komma förrän elva sa hon och klockan var kvart över tio "/ :P Hmm, trög som jag var så fattade jag inte hur det hade gått till, men hon och hennes dotter gick till Emmys mamma, som är ordförande här i föreningen. Med andra ord bor hon inte så långt ifrån mig :P Typ ner för en backe , och den är den lilla :P


Klockan ett ringde min telefon och det var Linda som ringde som sa att de var på väg till Sörping, eller de skulle precis åka :) Så vid halv tre ungefär mötte vi upp hela familjen Ekstedt , men - Josefine :P  Vi åt glass och det var varmt.
Max rymde självklart hela tiden, för han ville leka och gunga :P Men det fick han itne . För lilla Mathilda skulle äta, självklart när mamma Linda skulle dricka sin fanta :P Men så där är det när man ammar , barnen ska äta samtidigt som man själv gör det :P

Det var inte bra att vi träffade Linda och Mathilda , jag blev nästan lite bebis sugen :P
TYST ANGELICA :D




Ha en trevlig dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0