Baddag :)

Idag har jag och min badtrollunge varit och badat på badet :) Och han BADADE ! Max ville inte gå upp ur vattnet :) Vi har haft så himla mysigt idag , bara vi två :) hihi. Det var inte så jättevarmt så trodde inte att han skulle ivlja bada, fr det vill han ju aldirg annars "/ :P + att jag trodde att han skulle frysa :P Men inget av det stämmde. Han ville bada hela tiden och frös gjorde han verkligen inte :P ! Det var ganska skönt faktiskt :)


Sen blev det hem till mormor och morfar och äta mat. Sen skulle vi gå ner till Elvira, men de var inte hemma, så vi gick hem igen till mormor och morfar :) sen plockade vi bara ihop alla sakerna och cyklade hemåt :)

När vi kom hem blev det lite leka ute i sandlådan och med bilarna :) Sen blev det lite käk och nu tittar BAdungen på film :) Ska snart hoppa i säng, båda två kan jag säga :P


Jag är jättetrött och min älskade också :) Det blir sängen snart, ska bara duscha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0