Torsdag - Ännu ett besök avklarat och lite annat :P

Aha, då var ett till besök avklarat :P

Min moster och hennes familj var här och hälsade på :) Det har varit mycket skratt och väldigt mycket bys på våra barn :) Det blev lite trångt när vi skulle sova, men det gick att lösa ändå :P

Moster och deras yngsta son sov i min bäddsoffa :) Benny och deras äldsta son sov i min säng :P

Jag och min trollunge låg inne i hans rum och sov :) Där inne var det ganska skönt faktiskt :) Vi sov med öppet fonster hela natten, så det blev varmt :P


Mia och dom hade köpt en lite valp, minnns inte vad det var för ras ?!
Men söt var den, väldigt söt :)

De kom runt ett ungefär, och då åt vi lunch , och det var väldigt gott med mat då när de kom :)
Sen gick vi ner och köpte glass :) MUMA ! Barnen fick en varsin piggelin och vi tog en annan glass :P

Sen blev det kvällsmat, Pizza :) Ungarna blev väldigt glada för att få äta fuskmat , som de sa :) mia och Benny tyckte maten var väldigt god, och för er som vet så är det ju gott på Vi&Ni :)


Sen efter kvällsmaten blev det film och chipsmys i soffan :) Vi hadae köpt Karlsson på taket åt dom så ungarna satt och tittade på den och sen blev det Sagostund för Zack och Max :) Vi satt och läste bok ända fra till klockan var 22 tor jag :) Då somnade Zack och Max gick jag bara in och la i hans säng så somnade han också :) Skönt det när det går så enkelt :P

Dagen därpå , blev dock lite längre, barnen vaknade kvat över sju, fast de somnade så sent "/ :( Inte alls kul med trötta och eländiga barn ska jag säga. De åt frukost iaf, och sen blev det en sväng till soffan och tita på Bilar en kortis, men blev det Karlsson igen :) Max satt som bänkad framför och likaså Zack, men inte lika länge. Max blev jättearg när Zack och Zebastian var ivägen för honom när han skulle kolla på filmen "/ :(

När barnen piggnat till så gick vi ut och raste hunden och gick upp till mamma och papppa , men de var inte hemma. Pappa jobbade och mamma var hos någon tant och pratade :P

Sen gick vi hem och fikade, sen åkte de hem . Deras stackars valp vill eju inte kissa här så de var tvugna att åka hem :(

Vi åkte in till stan så jag äntligen fick köpa mig min nya väska :) Den blev jättebra, men det had ekunnat vara LITE större (a) ;)

När vi gick på stan så gick vi upp tilll HM och kollade runt , då hittade Max en pyjamas och en mössa med Hello Kitty som han ville köpa till Nova så då fick det bli det. Jag ahde ju ränkat med att Max kunde lämna det när han skulle åka ut till Tobbe, men icke sa nicke. Vi hoppade av bussen i Tingstad och gick ner till dem :) Det var trevligt :) Nova fick sin pjyamas och mössa :P Vi var ju tvugna att vänta till Tobbe kom hem :) Så då fick Max träffa honom en stund, men sen blev det dags att åka hem :) Eller hem och hem, Max ksulle sova upp ehos mormor och morfar, för jag jobbade i morse :P

Så vi åkte upp dit och vi gick in :P Slängde på några krovskivor och lite makaroner :) Sen blev det tyst åp ungen :P SEn var han nöjd och belåten när han ätit upp det :)

Fredrik kom upp och hämtade mig så vi åkte hem till oss, och hämade alla täcken och allt som var här sen Mia och de var här, åkte upp och lämnade det så vi blev av med det :) skönt det. Fast det bara är täcken och kuddar så tar det ju massvis av plats :P


Sen åkte vi ner till Statoilj och hyrde film :) en Wallander film :) Skulden tror jag det var :)
Den var väldigt bra, men den var hemsk ! Jag tycker alla filmer nrä barn råkar illa ut är det värsta som finns ! Men tyvärr händer det ju även i verkligheten, men allt det ser man inte, vilket jag själv tycker är väldigt tur ! Tänk om man skulle veta precis allting om alla , vad tråkigt och jobbigt det skulle vara ! Speciellt om det är barn som far illla !



När filmet var slut blev det sängen för oss båda här hemma :) skönt var det :) Jag somnade ganska fort, och sovit som en stock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0