2½ år , lång tid ?

Orkar nog inte skriva ett låååååååååångt inlägg om hur jag känner. Ni får fråga ist. Jag vet inte rikigt vad jag sak skriva här. Det är så svårt att lyckas med alla era frågor, jag vet att ni har en del frågor. Ni får fråga ist.

Jag vet att jag har ljugit ibland. Eller ofta kanske jag ska säga , när det gäller vårat förhållande ! Men nu lovar jga att var ahelt äärlig. Jag känner mgi redo för det nu ! Och det är ett VÄLDIGT stort steg för mig !speciellt efter så kort tid som det handlar om.
Men jag ha väntat på det här ett tag.

Jag vet att det känns som en väldig lång tid, men vadå vad jag ska göra ? Klart känslorna finns, men vad ska jag göra ? Jag kan inte leva med det här längre ? Det är väl bättre att vi går åt två håll nu, än att vi gör det om 5 år, och man kanske har lyckats skaffa barn och flyttat ihop.

Vi försökte många många gånger, men nu sista gången insåg jag att det inte kommer funka oavsett hur många gånger vi försöker. Du lägger självklart allt på mig, men visst gör det. Jag tänker inte ta åt mig längre ! jag har gjort det under hela tiden, och sista gången jag gjorde det, var SISTA gången ! Du kan sprida hur mycket rykten du vill om mig, men jag vet att de inte stämmer. Säg vad du vill om mig och min son, men vi är lyckliga ! och vi ÄLSKAR VARANDRA ! Han finns iaf hos mig oavsett vad klockan är på dygnet, blir jag ledsen kan han åtminstånne krama mig :) Och det kunde inte du !


Du valde pengar ist för oss, så då kan det vara !


Min son förtjänar iaf att ha en lycklig mamma , och jag tänker göra allt för att bli det !


Jag vill inte ha nåra sms eller telefonsamtal ifrån dig, utan bara mina saker som är hos dig ! Iaf Sakerna som är Max ! Han har inte gjort dig något illa , och honom finns ingen anledning till att såra !




Jag var tvungen att lätta på hjärtat kände jag ! Och nu är det gjort !


Kommentarer
Postat av: towe

vilket bra inlägg gumman, men vadå opengar? hur kan han välja det innan? vilken idiot!!!!!

2009-07-30 @ 21:13:15
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Anldeningen till varför du ljugit om ert förhållande kan ju vara att du inte velat att de ska vara så o ist försökt gör nåt åt de... Men nu verkar du kommit till insikt med att de va inte så du ville ha de o de är bara att du kommit fram till de.. Han kanske inte va den rätta för just dej men den rätta kommer när man minst anar de...

2009-07-30 @ 21:24:53
URL: http://mammapagang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0