Nytt år :)

Äntligen är det nytt år :) Nytt år -- nytt liv ! Hoppas jag :P Det här året ska det hända massa saker . Det ska gås ner i vikt och bli snygg och smal :O :P Det sla förhoppningsvis flyttas ! Och massa mer :P
Jag ska ju fylla 18 också ! Det gör jag ju på söndag :)
alla mina vänner är väldigt välkomna på Lördag hem till mig för att äta och mysa :) Hös av er om ni vill komma så säger jag en tid ;)

Nyårafton ; Igår var jag och älslkingen först hemma i lägenhyeten och duscha och gjorde oss iordning,
för att senare åka ner till Adde och kissemissen :) Jag måste bara tillägga att den katten ä den sötaste som finns,
och vi är väldiigt bra vänner . Igår satt vi och åt chips tillsammans :) Men nötter var något hon föredrog ist ;)
Nere hos Adde satt vi och drack lite öl och cider och pratade skit , jag somnade visst där runt 21,30 eller något och sov fram till 22,48.
Då vr det bara att hörda ut den där korta stunden so,m var kvar till tolvslaget . Det gick väl lite sissodär :) Haha. Sov lite itll och från, men på tolvslaget var jag vaken som tur var :P Men eftersom han bor nere i stan så var det inte så mycket fyverkerier, eftersom det ä förbud att skjuta raketer där nere.. Men det som vi såg var jättefint :) Fråde mamma i morse om det hade varit mycket här uppe (som vanligt) så svarade hon ja,  Då blev jag lite ledsen eftersom vi inte såg det :/ Skulle med andra ord varit hemma och kollat ;)

Idag ; Om jag säger såhär så ångrar jag att vi gick hem till mig och inte till lägenheten. Eller ångrar och ångrar men fy satan vad seg jag är , och ännu segare var jag i morse när jag vaknade av att en liten Herre kom och slog sin mamma i huvudet med en trasa. Idag blir det väl att bära möbler antar jag, eller vi får se hur pigga vi är på det :P Som sagt var så får vi se när vi piggnar till :P Fredrik åkte hem ett tag så nu sitter här jag ensam, Fis är ute ochgår me dmormor och morfar. Hoppas dom kommer hem mde honom när han har somnat. Annars blir det ingen kul eftermiddag om jag säger så :/ Ja, min son är väldigt bestämd, och hans mamma vill inte ta några oödiga diskussioner.
Ska åka upp till Fredik sen och kolla läget, vi sover nog där inatt också :) Ska bli skötn och slippa mamma och pappa för en natt .


//Mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0