Unga mammor

Jag förstår inte vad folk menar med att det inte finns några unga mammor som vet sitt eget barn bästa. "dom är ju bara barnet själva" Det har jag fått höra många gånger. Visst jag var bara 15 år när hag födde Max, men ser han ut och lida över att hans mamma bara är 15 år äldra än honom´? Naee. Tror inte så.  Det är så många osm säger att man itne kan bara för att man är ung mamma. Man har ju hela livet framför dig. och jga det har man. Men vadå ? Bara för att man är ung betyder det inte att man är en sämre mamma än vad en som är 35 och får sitt första barn. Jag vet många som är unga mammor och kalra av det betydligt mycket bättre än dom är äldre. Men sen  att inte alla kan och inte alla förstår vad det egentligen innebär. Det är en annan sak. Men bara för att några inte kan ska man itne dra alla äver en kam! Det tycker jag är förskräckligt ! 


Oj, körlektion om 15 minuter ;) bäst att åka nuv ;)

Tack och puss // mamma angeliicaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:Angelica
Kom ihåg mig?

E-postadress: [email protected]

URL/Bloggadress: http://mammaangeliicaaa.blogg.se

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0